تمرین تیم گهر قبل از دیدار با سایپا

 

سایت ایران41:امروز گهری ها ساعت5 بعد از ظهر وارد دورود و ورزشگاه تختی دورود شدند و تمرین سبکی برای بازی فردا مقابل سایپا انجام دادند.نکته قابل توجه اینه که تیم های حریف همیشه زودتر از گهر به استان لرستان می آیند.

گهر در دیدار گذشته خود با نتیجه 5 بر1 مغلوب مس کرمان شد.امیدواریم گهر هفته آخر لیگ برتر رو با پیروزی پشت سر بزاره ودل هواداران گهردورود و مردم دورود رو شاد کند.

 

 

 

شروع دوباره اولین وب هواداران گهردورود 

 

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی اولین وب هواداران گهردورود

مدتی بود که مشکلاتی باعث آپدیت نشدن این وب شد و مشکلات حل شده و قالب جدید برای وب هواداران قرار گرفته و با قدرت بشتری در خدمت شما دوستان عزیز خواهم بود و تمام تلاش خود درا برای رضایت شما دوستان عزیز خواهم کرد

باتشکر: وحید بوالحسنی و حسن چهارمهالی

 

 

 مشکل سایت ایران41 برطرف شد

 

 

 

 

 

 

 سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود 

 

روزگذشته با سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود تماس گرفتیم و قرار گذاشتیم برای گفتگو با وی ، ایشان گفتند ساعت5 بعدازظهر  زمین چمن ناصرالدین تمرین دارم و قرار شد اونجا همدیگرو ببینیم .

برای من سوال  بود چرا سجاد برای تمرین به آنجا می رود و در تختی تمرین نمی کند که وقتی به اونجا رسیدم جواب سوالمو گرفتم.

سجاد با بچه هایی از ناصرالدین و...که علاقه داشتند با بازیکن محبوب خودشان تمرین کنند قرار داشتند و تمرین می کردند.

خیلی خوشحال شدم که عده ای از نوجوانان و جوانان دورودی به واسطه حضور بازیکن گهر علاقه ی زیادی به تمرین و فوتبال پیدا کردند.

به نظرم امثال سجاد و مجید خمیس الگوی خیلی خوبی برای فرزندانمان هستند، چرا که آنان وقتی در کنار یک بازیکن دورودی که در لیگ برتر توپ می زند بازی کنند انگیزه ی فراوانی برای رسیدن به جایگاه آنان پیدا می کنند و چه بسا چند سال آینده چندین سجاد گراوند ومجید خمیس از میان همین نوجوانان و جوانان به فوتبال کشور معرفی می شود.

متن کامل گفتگو به زودی در همین سایت 

 

 

 

 

 

 لیگ برتر دلش برای هواداران گهرتنگ می شود

 

سایت ایران41:هوادارانی از زن و مرد که دلسوزانه تیم خودشون رو حمایت می کردند و دوست نداشتند تیم حریف با ناراحتی از شهرشون بیرون بره ، کاری می کردند که تیم حریف خوشحال و با خاطره خوش از شهردورود خارج شود.

هوادارانی که از نداشتن استادیومی استاندارد و بدون امکانات رنج می بردند، هوادارانی که برای تجهیز شدن استادیومشون لحظه شماری میکردند ، هوادارانی که روز وشب کارشون شده بود تیم گهر و استادیوم تختی که تا پایان لیگ برتر هم جایگاه تماشاگرانش آماده نشد و هواداران گهر بر سر دیوار ها وبام خانه ها به تشویق تیمشون پرداختند.

بی شک بهترین هواداران ایران هواداران گهر هستند ،بدون اغراق باید هواداران گهر را بهترین هواداران ایران دانست ،این حرف من نیست ، این حرفها را بازیکنان ومربیانی که به این شهر آمده اند می گویند( امیر قلعه نویی ،علی دایی،یاوری،ویسی،مرفاوی،مظلومی و...) این افراد از سرشناس ترین مربیان فوتبال هستند که همگی به اجماع هواداران گهر را نمونه خواندند.

از مربیان که بگذریم بازیکنان تیمهای رقیب لب به تحسین این تماشاگران گشودند ،سیدمهدی رحمتی در مصاحبه بعد از بازی گفت:اولین بار است در استادیومی فحاشی نشنیدم .

 بعد از بازی با آلومینیوم رضا ناصحی و میلاد میداوودی را بیرون ورزشگاه در میان انبوه هواداران گهر دیدم ،جلو رفتم و به ناصحی گفتم:رضا جان تو کدوم استادیوم این جور راحت کنار هواداران تیم رقیب موندی و اینقدر با احترام باشما برخورد کردند،تازه اونم بعد از بردن تیم رقیب ؟رضا تو یه جمله با احساس خیلی بالایی گفت: خدایش بهترین هواداران ایران اینجان هیج جا اینقدر احساس راحتی نکردیم.

آره دورود شهر اخلاقه به خودم میبالم تو همچین شهری زندگی میکنم با همچین مردمی، درسته دله ما واسه لیگ برتر تنگ میشه، اما دل لیگ برتر خیلی بیشتر برای این هواداران تنگ خواهد شد،چون ما به لیگ برتر اخلاق را هدیه دادیم . 

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد